keskiviikko 7. huhtikuuta 2010

Tanssi, jos osaat! Suomeen, osa 2

No nyt se sitten viimein selvisi, kuka juontaa Suomen So You Think You Can Dancea, josta jo hiukan kirjoittelinkin viime viikolla. Juontajaksi tulee aiemmin mm. Music TV:ltä tuttu Axl Smith.

Jostain syystä olin tosi huolissani siitä, kuka tämän ohjelman juontajaksi Suomessa tulee. Tähän ohjelmaan kun mielestäni kuuluu sellainen sympaattinen, nuori ja energinen juontaja kuin Amerikan SYTYCD:n juontaja Cat Deeley on. Axl vaikuttaa juuri sopivalta tyypiltä juontajan pestiin.


Tänään selvisi myös, että Marco Bjurströmin lisäksi kisan tuomaristossa on mukana Merja Satulehto, joka on tanssituomarina tv:stä tuttu jo Tanssii tähtien kanssa -sarjasta. Satulehto on siinäkin mielessä mukava valinta, ettei hän muistuta kuin tanssitaustaltaan Mary Murphya, jonka huuto ja kiljunta jenkkiversiossa ajoittain saa minut hermostumaan.

Vaikka 61 prosenttia Iltalehden lukijoista onkin varmoja, ettei tämä uusi tanssiohjelma menesty, minä alan entistä kuumeisemmin odottaa syksyllä alkavaa sarjaa. En muuten mitenkään hypi riemusta huomatessani, että sarjan nimi on lehdissä ja Nelosella lyhentynyt Danceksi. Juu, helpompaa nimeä kuin So You Think You Can Dance toki kaivataan, mutta "dääns" ei oikein ole mun mielestä hyvä nimi. Keksikää joku nopeasti parempi! Minä käytän varmasti edelleen tuota Tanssi, jos osaat! -nimeä, koska siihen olen vuosien saatossa tottunut.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti